eTicket Shop REHACARE, A+A, MEDICA i COMPAMED otwarte

eTicket Shop REHACARE, A+A, MEDICA i COMPAMED otwarte !!!

 

Ruszyła sprzedaż biletów wstępu na targi:

 

- 1 - dniowy bilet wstępu - 23 EUR (zakup online)

 

 - 1 - dniowy bilet wstępu - 25 EUR (zakup online)
 - 4 - dniowy bilet wstępu - 75 EUR (zakup online)


 

 - 1 - dniowy bilet wstępu - 25 EUR (zakup online)
 - 4 - dniowy bilet wstępu - 75 EUR (zakup online)

 

Zapraszamy również na naszą stronę internetową, do zakładki "NA SKRÓTY", zakładka "vouchery, bilety na targi",
gdzie zamieszczone są formularze zamówienia.

 

ZAMÓW "vouchery, bilety na targi"

 

więcej ...

Po Wakacjach

Dzień dobry po Wakacjach !!!

Zgodnie z zapowiedzią wracamy do Was i wkraczamy w nowy sezon targowy.
Zapewniamy, że będzie się dużo działo i chcielibyśmy, byście w tym uczestniczyli. Nowe targi, nowe projekty z naszymi partnerami, nowe wyzwania, rynki, obecni i nowi klienci. Oficjalnie kończymy czas wypoczynku i wracamy do pracy.

By uniknąć zbyt dużego wstrząsu spowodowanego zmianą czasu urlopowego na czas pracy, postaramy się łagodnie wprowadzić Was w sezon jesienny i zapraszamy na nasz blog Meiner Meinung nach...Duesseldorf do zapowiedzi kulturalnych miasta Düsseldorf.

Po wakacjach ! Zapowiedzi kulturalne na wrzesień.

Życzymy miłej lektury.

więcej ...

Życzymy wspaniałych wakacji !!!

 

 

Co robić w Duesseldorfie w lipcu?

Na naszym blogu podpowiadamy co w najbliższym czasie będzie się działo w Duesseldorfie i na co warto zwrócić uwagę.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Bloga "Meiner Meinung nach...Duesseldorf" i lektury artykułu pt. "Życzymy wspaniałych wakacji!".

więcej ...

Marketing wystawienniczy, firma, gra planszowa, PIPT i Daleki Wschód to Jacek Kisiała

Marketing wystawienniczy, firma, gra planszowa, PIPT i Daleki Wschód to Jacek Kisiała

 

Pan Jacek Kisiała, współwłaściciel Extend Vision, człowiek o nowoczesnym spojrzeniu na wystawiennictwo, zaangażowany w prace Polskiej Izby Przemysłu Targowego oraz w realizację kampanii "Targi dają więcej".
Do tego osoba o wielu doświadczeniach i spostrzeżeniach ze swoich licznych wyjazdów i działań na rynkach Dalekiego Wschodu.

Zapraszamy na rozmowę !!!

 

 

"Rozmowa z Jackiem Kisiałą - ekspertem targowym i znawcą Dalekiego Wschodu."

 

 

 

 

więcej ...

7 czerwca - światowy dzień targów

 

7 czerwca - światowy dzień targów 

Już za tydzień Światowy Dzień Targów !!!


Jest to już 2 edycja globalnej kampanii promocyjnej na rzecz targów.
Ma ona na celu pokazanie targów jako nowoczesnego narzędzia marketingowego, a także zaakcentowanie istotnego wkładu przemysłu targowego w rozwój gospodarki.

W ramach obchodów Światowego Dnia Targów równolegle na całym świecie zorganizowanych
zostanie szereg wydarzeń promujących przemysł targowy.

Do tej inicjatywy przystąpiły takie organizacje targowe jak: Polska Izba Przemysłu Targowego (Polska), IAEE i SISO (Stany Zjednoczone), AAXO i EXSA (Afryka Południowa), AEFI i CFI (Włochy), AEO (Wielka Brytania), AFE (Hiszpania), AUMA i FAMAB (Niemcy).

Zapraszamy do wzięcia udziału w kampanii promocyjnej UFI "Global Exhibition Day 2017".

 

 

więcej ...

Polacy przygotowani na handel przyszłości

 

Polacy przygotowani na handel przyszłości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O zagranicznej ekspansji polskich firm retailowych oraz zainteresowaniu rodzimego handlu nowymi rozwiązaniami mówi Agnieszka Strzelczyk-Walczak, prezes zarządu A.S. Messe Consulting sp. z o.o. przedstawicielstwa Messe Düsseldorf w Polsce.

 

więcej ...

Odliczanie do drupa 2020 rozpoczęte

 

Odliczanie do drupa 2020 rozpoczęte !!!

 

Już tylko 1 141 dni do rozpoczęcia 17 edycji targów drupa w Duesseldorfie.

W dniu dzisiejszym, tj. 9.05.2017 ruszyła rejestracja firm do udziału w drupa. Rejestracji jako wystawca można dokonać online na stronie www.drupa.com.

Poniżej bezpośredni link do formularza zgłoszenia:

Become an exhibitor

 

Już wkrótce wszystkie firmy zarejestrowane w systemie Messe Duesseldorf GmbH otrzymają przesyłkę pocztową zawierającą pakiet dokumentów z informacjami dot. najbliższej edycji targów drupa. 

Przy tych targach liczy się piękne wydanie :)

 

Rejestracja online kończy się 31 października 2018 r.

 

Dzięki prostej ścieżce działania, nowej strategii komunikacyjnej i pionierskim tematom wyróżniającym najbliższą edycję targów drupa liczymy, że w Duesseldorfie,  w czerwcu 2020 roku ponownie spotka się branża producentów materiałow i technologii drukarskich z całego świata by zaprezentować moc innowacji.

Serdecznie wszystkich zapraszamy na drupa 2020.

 

Do zobaczenia za 3 lata, 1 miesiąc i 14 dni !!!

 

 

więcej ...

Messe Duseldorf - nowa odsłona www

 

Messe Düsseldorf - nowa odsłona www

 

Wiosna przyniosła wiele ciekawych zmian w Messe Düsseldorf GmbH.
Zmienia się kalendarz targów, rozkwitają nowe projekty, rozrasta się centrum targowe w Düsseldorfie i dojrzewa strona www.

Zapraszamy na www.messe-duesseldorf.de w nowej odłonie.

Nowoczesnej, przyjaznej i bardziej przejrzystej ...

 

www.messe-duesseldorf.de

 

 

więcej ...

e-Shop interpack 2017 otwarty !!!

 

e-Shop interpack 2017 otwarty !!!

 

Ruszyła sprzedaż biletów wstępu na targi:

 

  • interpack 2017 - Buy eTicket


    - 1 - dniowy bilet wstępu - 52 EUR (zakup online)
    - 3 - dniowy bilet wstępu - 105 EUR (zakup online)


     

Zapraszamy również na naszą stronę internetową, do zakładki "NA SKRÓTY", zakładka "vouchery, bilety na targi", gdzie zamieszczone są formularze zamówienia.

 

ZAMÓW "vouchery, bilety na targi"

 

 

więcej ...

ProWein pączkuje, nowe edycje w Hongkongu i Singapurze

 

ProWein pączkuje, nowe edycje w Hongkongu i Singapurze

ProWein to targi organizowane przez Messe Düsseldorf od ponad 20 lat w Düsseldorfie. Uznawane są dzią za jedną z najważniejszych imprez na świecie poświęconą w całości winom, alkoholom, a wzbogaconą o sektor wód mineralnych oraz akcesoriów dla potrzeb branży.
Każda kolejna edycja targów ProWein to spektakularny sukces. W 2016 roku w nadreńskim święcie wina wzięło udział 6 200 wystawców oraz 55 000 odwiedzających.
 
Od kilku lat Messe Düsseldorf z powodzeniem przenosi znany model z Düsseldorfu na rynki azjatyckie.
Tam też powstały targi: ProWine Asia w Singapurze / Hongkong i ProWine China w Szanghaju.
 
Zapraszamy do poznania nowych projektów.
 
 
 
 
 

więcej ...

Co ma wspólnego dyrektor targów ProWein z chińskim koszykarzem

 

Co ma wspólnego Marius Berlemann, dyrektor targów ProWein z Yao Ming, chińskim koszykarzem?

 

Dziś zapraszamy na nasz blog www.messeundduesseldorf.blogspot.com na rozmowę z Mariusem Berlemannem - dyrektorem targów ProWein and Global Head Wine & Spirits w Messe Düsseldorf. 

Wszyscy chcemy się dowiedzieć czym jest dla niego wino i co ma wspólnego z chińskim koszykarzem.

 

Więcej na naszym blogu w artykule "Co ma wspólnego Marius Berlemann, dyrektor targów ProWein z Yao Ming, chińskim koszykarzem?".

 

 

Zdjęcia: Messe Düsseldorf GmbH

więcej ...

GDS Summer 2017 - zmiana lokalizacji

 

Szanowni Państwo,

chcieliśmy uprzejmie poinformować o nadchodzących zmianach jakie szykują się na kolejne edycje targów GDS.

GDS Winter 2017, które odbędzie się w dniach 7 – 9.02.2017 po raz ostatni będzie się odbywać na terenach Messe Düsseldorf GmbH.

Kolejna letnia edycja zapowiedziana jest na koniec sierpnia/początek września 2017 i będzie organizowana przez firmę Igedo – specjalizującą się w branży mody. Zmianie ulegnie także lokalizacja targów. Kolejne edycje będą odbywały się w Areal Böhler.

W załączeniu informacja prasowa wraz ze szczegółami.

 

GDS Summer 2017 - nowa lokalizacja

 

 

więcej ...

Budujemy nową halę w Duesseldorfie

Budujemy nową halę w Duesseldorfie
 


Budowa nowego wejścia od strony południowej, a tuż obok niego hali numer 1, to plany centrum wystawienniczego Messe Düsseldorf na nadchodzące lata.
Głównym założeniem tej przebudowy jest zapewnienie maksymalnej funkcjonalności oraz zachowanie łatwego dostępu dla samochodów, autobusów czy taksówek, innymi słowy centrum pragnie wyjść naprzeciw odwiedzającym targi i ułatwić im bezpośredni dojazd na tereny wystawiennicze.

Inwestycja będzie kosztowała 140 mln euro, a prace rozpoczną się po targach Interpack w czerwcu 2017 roku i będą trwały jeszcze przez cały  rok 2018. Nowo zaprojektowana hala 1 o powierzchni większej niż 12 000 m2 będzie oddana do użytku latem 2019 roku.

Szczegóły dot. planów rozbudowy i modernizacji centrum wystawienniczego w Düsseldorfie oraz wizualizacje w artykule pt. "Budujemy nową halę w Düsseldorfie" zamieszczonym na naszym blogu.

 

"Budujemy nową halę w Düsseldorfie"

 

Zapraszamy do lektury.

 

 

więcej ...

Dziękujemy za rok 2016

 

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Czytelnikom Bloga "Dusseldorf Meiner Meinung Nach ..." dziękujemy za kolejny rok razem, za to, że czytacie nasze materiały, zadajecie mnóstwo prostych-trudnych-trudniejszych pytań, że wyrażacie swoje opinie.
 

Mamy nadzieję, że informacje zawarte na naszej stronie www i na blogu są dla Was przydatne, że chociaż trochę jesteśmy w stanie zarazić Was naszą pasją do targów, do komunikacji z drugim człowiekiem, do spotkań bezpośrednich tak nadal ważnych, jak nie ważniejszych niż wcześniej, w czasie nowoczesnych technologii i tempa życia.

Targi to przecież okazja do zobaczenia produktu, maszyny na własne oczy, do zadania pytań u źródła, u producenta, to czas na rozmowę, wymianę doświadczeń i własną edukację odnośnie trendów rynków.

Życzymy Państwu jak najwięcej takich pozytywnych wrażeń targowych w roku 2017 !!!

Zespół A.S. Messe Consulting Sp. z o.o.

 

więcej ...

Valve World Expo Dusseldorf

 

12.350 odwiedzających w ciągu trzech dni targów

Targi Valve World Expo 2016 odwiedziło 12.350 specjalistów z 88 krajów.
Około 70% gości przybyło na targi zza granicy, głównie z Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji i Hiszpanii oraz ze stale wykazujących wzrost gospodarczych regionów Azji, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Ameryki Południowej.

 

Większość odwiedzających kierowała swoją uwagę w tym roku na armatury, ich komponenty i części, siłowniki, ustawniki pozycyjne, usługi inżynieryjne, oprogramowania, kompresory oraz towarzystwa i wydawnictwa. Około 50% to użytkownicy i producenci  armatury. Za nimi uplasowali się przedstawiciele handlu armaturą, usługodawcy, pozostali przedstawiciele handlu i rzemiosła.

 

Podsumowanie targów Valve World Expo na naszym blogu:

 

http://messeundduesseldorf.blogspot.com/2016/12/valve-world-expo-duesseldorf-2016-czesc_13.html

 

Zapraszamy.

 

więcej ...

Branżowe Programy Promocji

Branżowe Programy Promocji

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło kolejną edycję Branżowych Programów Promocji (BPP).

W ramach każdego z programów określono działania promocyjne dla przedsiębiorców, w których możliwe jest uzyskanie dofinansowania ze środków Programu Inteligentny Rozwój (działania 3.3.2 i 3.3.3).

Branże dla których już zatwierdzono programy promocji to:
• sprzęt medyczny,
• IT/ICT,
• kosmetyki,
• jachty i łodzie rekreacyjne,
• meble,
• polskie specjalności żywnościowe,
• usługi prozdrowotne,

Zakresy programów dla pozostałych 5 branż (maszyny i urządzenia, biotechnologia i farmaceutyka, moda polska, budowa i wykańczanie budowli, części samochodowe i lotnicze) są opracowywane. Kolejny konkurs dot. wsparcia przedsiębiorców w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR ogłoszony zostanie 10 października br.


Udział w programach promocji umożliwi mikro, małym i średnim przedsiębiorcom ekspansję na nowe, perspektywiczne rynki poza unijne, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko i koszty przedsiębiorcy dotąd nie brali pod uwagę w swoich planach eksportowych. Na większości z tych rynków działania promocyjne polskich przedsiębiorców uzupełnione zostaną o działania informacyjne oraz medialne, które wzmocnią przekaz promocyjny.

Wszystkie działania podejmowane w ramach programu wzmocnione zostaną ideą Marki Polskiej Gospodarki, tak aby budować świadomość marki i umacniać jej pozycję na rynkach zagranicznych.


Szczegółowe informacje, na bieżąco aktualizowane, znajdują się na stronie Ministerstwa Rozwoju.

 

Źródło: PIPT, biuletyn nr 20, 7.09.2016


 

więcej ...

Medal z okazji Jubileuszu 25-lecia Krajowej Izby Gospodarczej

 

Medal dla Pani Agnieszki Strzelczyk-Walczak z okazji Jubileuszu 25-lecia Krajowej Izby Gospodarczej

 

W dniu 8 czerwca br., podczas Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Przemysłu Targowego w Warszawie, odbyło się uroczyste wręczenie medali z okazji Jubileuszu 25-lecia Krajowej Izby Gospodarczej.

Medal z rąk Wiceprezesa Krajowej Izby Gospodarczej, Pana Marka Kłoczki, otrzymała prezes A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. – Pani Agnieszka Strzelczyk-Walczak.

Medalami wyróżnieni zostali również: Pan Andrzej Bobiński (prezes zarządu firmy Transmeble International), Pan Andrzej Meliński (prezes zarządu firmy Meliński Minuth), Pan Ryszard Migdalski (dyrektor firmy ZIAD Bielsko-Biała), Pan Ryszard Puciato (prezes zarządu World Expo International), Pan Wawrzyniec Wierzejewski (prezes zarządu firmy Media Expo) oraz Pan Zenon Żurek (prezes firmy Partner).

Serdecznie gratulujemy!

 

 

Zdjęcia: PIPT, www.polfair.pl

więcej ...

Najlepsze przedstawicielstwo roku - po raz drugi !!!

 

Najlepsze przedstawicielstwo na Europę Środkowo-Wschodnią - po raz drugi !!!

 

Uprzejmie informujemy, że A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. – przedstawicielstwo Messe Düsseldorf GmbH w Polsce zostało nagrodzone i otrzymało, po raz drugi, tytuł Najlepszego przedstawicielstwa w Europie Środkowo-Wschodniej w roku 2016 r.

więcej ...

W kilka tygodni „po”

 

W kilka tygodni „po” - śmiało możemy powiedzieć: Światowy Dzień Targów 2016 zjednoczył branżę targową na świecie.

Pierwszy w historii Światowy Dzień Targów, obchodzony w dniu 8 czerwca 2016 roku, zmobilizował tysiące profesjonalistów z branży targowej na całym świecie. Inicjatywa oficjalnie ustanowiona przez UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego, m.in. z inicjatywy Polskiej Izby Przemysłu Targowego, ma na celu przede wszystkim uświadomienie ogromnego znaczenia społecznego i gospodarczego przemysłu targowego. Przy wsparciu UFI powstała wyjątkowa sieć współpracy złożona z 56 krajowych stowarzyszeń branży targowej, dzięki którym z powodzeniem przeprowadzono ogromną akcję promocyjną Światowy Dzień Targów.

 

Targi: liczby mówią

W ramach projektu Światowy Dzień Targów, partnerzy tej inicjatywy udostępnili statystyki, które obrazują skalę przemysłu targowego na świecie i jego wartość.

Marketing face-to-face (twarzą w twarz) to jeden z najbardziej efektywnych kanałów medialnych w zakresie pozyskiwania klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. To właśnie targi oferują tak ważną możliwość spotkania twarzą w twarz z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowym, przyciągając w sumie na świecie ponad 260 milionów zwiedzających rocznie.

Targi nie tylko są w stanie pobudzać rozwój poszczególnych rynków branżowych, lecz generalnie stymulują wzrost gospodarczy i rozwój infrastruktury. Wartość światowego przemysłu targowego szacuje się na 55 miliardów USD.

Targi umożliwiają prezentacji w jednym miejscu wiodących produktów w danej branży oraz innowacji. Dzięki 4,4 milionom przedsiębiorstw uczestniczących co roku w targach na świecie, targi wspierają rozwój handlu i oddziałują jako silny instrument internacjonalizacji.

 

#GED16 i jego zasięg

Projekt Światowy Dzień Targów pozwolił także pogłębić wiedzę o tym różnorodnym i wyjątkowym miejscu pracy, jakim są targi i przemysł targowy. Tysiące profesjonalistów przemysłu targowego włączyło się w działania i wydarzenia zorganizowane z tej okazji w 60 państwach na całym świecie.

Akcję Światowy Dzień Targów 2016 wsparły stowarzyszenia i firmy targowe, uczelnie wyższe i indywidualni wykładowcy akademiccy. Ponadto wielu indywidualnych organizatorów targów, operatorów obiektów targowych, firmy świadczące usługi dla targów zorganizowało w swoich firmach własne obchody z okazji Światowego Dnia Targów.
 

Do sukcesu kampanii Światowy Dzień Targów w dużym stopniu przyczyniły się media społecznościowe i działania w Internecie. Tylko w sam dzień 8 czerwca, opublikowano tysiące tweedów, setki tzw. selfie z logo Światowego Dnia Targów. Odbyły się także dziesiątki specjalnych wydarzeń poświęconych Światowemu Dniu Targów, które umożliwiły profesjonalistom targowym prezentację funkcji targów i zwiększenie świadomości klientów i partnerów na temat znaczenia przemysłu targowego na świecie. W tym oczywiście, w Polsce!

Media społecznościowe - Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn w ciągu ostatnich kilku miesięcy buzowały prezentacjami działań pod hasztagiem #GED. Grupa użytkowników Facebooka na profilu Światowy Dzień Targów w okresie przed 8 czerwca 206 r. wzrastała średnio dziennie o około 200 nowych osób. Pojawiły się niezliczone zdjęcia, filmiki video, informacje prasowe, artykuły prasowe i dyskusje, hasztag #GED16 był w ciągłym użyciu. Jeden z filmików video opublikowany dla wsparcia projektu Światowy Dzień Targów w ciągu pierwszych 24 godzin obejrzało 60 000 widzów.  

 

Ogromny odzew z jakim spotkała się pierwsza w historii kampania „Światowy Dzień Targów” dowodzi, że ta akcja była bardzo potrzebna. Chcielibyśmy wyrazić podziękowania wszystkim którzy przyczynili się do wielkiego sukcesu Światowego Dnia Targów 2016. Zachęcam każdego do dalszego promowania znaczenia targów, do dzielenia się z informacjami na temat targów, a wreszcie do zaznaczenia w kalendarzu 2017 roku daty 7 czerwca, a w kolejnych latach - pierwszej środy czerwca, jako daty kolejnych akcji - Światowy Dzień Targów. Właśnie w te dni ponownie świętować będziemy Światowy Dzień Targów.”, stwierdził Kai Hattendorf, dyrektor zarządzający UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego.

Po analizie wciąż napływających z poszczególnych państw do UFI raportów na temat działań zrealizowanych w ramach projektu Światowy Dzień Targów 2016, UFI wraz z Partnerami kampanii z całego świata w nadchodzących tygodniach opracuje koncepcję ŚDT 2017. UFI będzie kontynuowało rolę globalnego centrum koordynującego działania kampanii ŚDT przez wszystkie zaangażowane stowarzyszenia targowe.

Z pełną listą działań podjętych z okazji Światowego Dnia Targów i zgłoszonych do UFI, można zapoznać się na stronie www.ufi.org/ged , gdzie znajduje się aktualizowana na bieżąco lista działań.

Partnerami projektu „Światowy Dzień Targów” oficjalnie ustanowionego w styczniu 2016 r. są następujące stowarzyszenia targowe: UFI (Świat) oraz AAXO i EXSA (Afryka Południowa), AEFI i CFI (Włochy), AEO (Wielka Brytania), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AFIDA (Ameryka Środowa i Południowa), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA and Fairlink (Szwecja), FAMAB (Niemcy), CAEM (Kanada), CEFA i CENTREX (Europa Środkowa), EEAA (Australoazja), EEIA (Unia Europejska), HKECIA (Hong Kong), IAEE i SISO (USA), IECA (Indonezja), IEIA (Indie), IELA (świat), IFES (świat), LECA (Liban), MACEOS (Malezja), MFTA (Makao), PCEI (Polska), RUEF (Rosja), TEA (Tajlandia), UBRAFE (Brazylia) and UNIMEV (Francja).

 

 

Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego, www.polfair.pl

więcej ...

LOVE targowo-eventowe w Światowy Dzień Targów 2016

 

LOVE targowo-eventowe w Światowy Dzień Targów 2016

Jedni borykają się ze stereotypem nobliwych biznesmenów, a drudzy z łatką wiecznych imprezowiczów. Do tej pory nie przeszkadzało im to we wspólnej pracy i interesach aż do wczoraj… kiedy polska branża targowa i eventowa postanowiły „zalegalizować” swój związek i pokazać wszystkim jak dużą czują do siebie miętę.

Wg statystyk Polskiej Izby Przemysłu Targowego w Polsce średnio co jeden dzień odbywają się targi, a ponad połowie tych wydarzeń towarzyszą eventy. Branże targową i eventową łączy zatem o wiele więcej, niż nam się wszystkim wydaje. Aby tego dowieść 8 czerwca, w Światowy Dzień Targów w Warszawie spotkali się przedstawiciele największych polskich przedsiębiorstw targowych, stowarzyszeń i branży MICE by porozmawiać o wspólnych projektach, nowych przedsięwzięciach oraz popularyzowaniu dobrych praktyk.

Jako, że żadna historia miłosna nie może się obejść bez głównych bohaterów, na ołtarzu wspólnych biznesowych projektów stanęli: Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl, od lat organizująca i promująca eventy oraz Przemysław Trawa, prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego i szef Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na znak, że obie branże mają się ku sobie i bliska jest im dalsza profesjonalizacja i integracja środowiska, para zmieniła statusy na Facebooku.

Życzymy 100 lat „młodej parze” i trzymamy kciuki za owoce ich współpracy!

 

Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego

więcej ...

Glass technology live i ... wiele innych

 

Glass technology live i ... wiele innych



Praktyczny, wieloaspektowy i zawsze z ręką na pulsie - program imprez towarzyszących targów glasstec 2016 po raz kolejny będzie pełen nowych atrakcji.

Pokazy specjalne, kongresy i sympozja są idealnie dopasowane do aktualnych wyzwań i trendów w różnych sektorach, aby móc zapewnić gościom niezrównane dodatkowe korzyści.
Połączenie zorientowanych na przyszłość eksponatów, praktycznych możliwości aplikacji wraz z  profesjonalnym know-how świadczy o niczym innym, jak o unikalności targów glasstec 2016.

Bogaty program towarzyszący obejmuje między innymi:
 
• Niezwykłe show i sympozjum „Glass technology live”, które  jest niewątpliwie siłą napędową przemysłu. Pokaz specjalny, wykraczający poza temat, jest zaaranżowany dla poszczególnych sektorów, do których są przydzieleni odpowiedni wystawcy
 
• „Function meets glass” – konferencja pokazująca specjalne procesy i technologie do produkcji i wykończenia funkcjonalnego szkła
 
•  AUTO GLASS ARENA - nowe trendy w przeszkleniu pojazdów, kompleksowy program wykładów, a także konkurs szyb samochodowych
 
• " GLASS ART" - wystawa prezentująca wysokiej klasy eksponaty wybitnych artystów
• SOLARPEQ - jako nieodłączna część Glasstec - pokaz innowacyjnych technologii słonecznych, prezentujący maszyny i urządzenia, a także komponenty i materiały do ​​produkcji energii słonecznej
 
•   “Competence Center Glass + Fasade”
 
•   Engineered Transparency
 
•   Kongres dla Architektów
 
 
Więcej o programie targów glasstec 2016 na naszym blogu - artykuł "Glass technology live i ... wiele więcej" oraz na www.glasstec.de
 

Zdjęcia: Messe Duesseldorf

 

więcej ...

#TDW

 

#TDW


Targi i wystawy to jedno z najstarszych narzędzi marketingowych na świecie. Dziś, w dobie technologii i Internetu, często pojawiają się głosy, że targi to przeżytek, że są lepsze metody dotarcia do wybranej grupy docelowej. Są tacy, którzy twierdzą, że targi są dla ludzi starszych a młodzi powinni wiązać swoją drogę do sukcesu ze sprzedażą online i światem social media.

Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT), której my również jesteśmy członkiem, mówi STOP! Nic bardziej mylnego. Targi to nie przeżytek, a sprawdzone narzędzie marketingowe. Mają do zaoferowania więcej, niż tylko powierzchnię wystawienniczą. Po prostu…TARGI DAJĄ WIĘCEJ!

(SPOT – FILM) https://www.youtube.com/watch?v=Tswkwy75z2A

Pod takim właśnie hasłem ruszyła zorganizowana przez PIPT ogólnopolska kampania promująca targi, jako nowoczesnego i skutecznego narzędzia dla każdej firmy – również tej młodej i niedoświadczonej. Kampania ma pokazać młodym ludziom, że targi dają…dają nowe kontakty, dają wiedzę o sytuacji w branży, dają wymierne korzyść (często, zwłaszcza w przypadku targów B2C są to od razu korzyści finansowe), dają kontakty w ilości nieosiągalnej nigdzie indziej.

Kampania, która została zainaugurowana w maju tego roku i ma trwać 12 miesięcy, pokazuje siłę targów, ich zalety i przewagę nad innymi narzędziami marketingu i sprzedaży. Pokazuje targi jako kompleksowy instrument promocji, który nie stoi w miejscu, a rozwija się, ciągle ewoluuje i wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnego handlu, marketingu i reklamy. PIPT chce pokazać, że młodzi ludzie nie muszą się bać targów, a wykorzystywać ich różnorodność do rozwijania swoich marek.


Głównym narzędziem wykorzystywanym do promocji w kampanii ma być Internet. Dlaczego?
Bo nowoczesne narzędzia marketingowe wykorzystują nowoczesne sposoby komunikacji. Od strony targidajawiecej.pl (http://targidajawiecej.pl/) po kanały social media. Od teraz hashtag #TDW ma kojarzyć się młodym ludziom z możliwościami, korzyściami i nowoczesnością.

 

Poza promocją online hasła kampanii i informacje o niej będzie można zobaczyć w TVP Info, Multikinie oraz prasie branżowej i ekonomicznej. My z pewnością będziemy Was na bieżąco informowali o bieżących działaniach prowadzonych przez PIPT.

 

Zapraszamy na stronę kampanii oraz na jej profil na Facbooku (https://www.facebook.com/TargiDajaWiecej/?fref=ts).

Śledźcie, polubcie i udostępniajcie, bo Wam targi też mogą dać więcej!

 

 

więcej ...

Ewa Sala - wszechstronna artystka polskiej sceny beauty

 

Ewa Sala - wszechstronna artystka polskiej sceny beauty

 

Kim jest Ewa Sala, czyli obecnie już Ewa Blecharczyk?

 

Krótko - polska uczestniczka Międzynarodowych Mistrzostw "International Make Up Championships" w Duesseldorfie w 2013 roku

Krótko - bardzo wszechstronna artystka polskiej sceny beauty

Więcej - ...

 

Więcej na naszym blogu w artykule "Ewa Sala - wszechstronna artystka polskiej sceny beauty".

 

Zdjęcia: zdjęcia z archiwum własnego Ewy Blecharczyk


 

więcej ...

Dorint Hotel Duesseldorf w Neuss

 

Dorint Hotel Duesseldorf w Neuss

Lista rzeczy, które trzeba przygotować przed każdym wyjazdem służbowym jest w zasadzie zawsze taka sama. Jeśli tylko jest to wyjazd kilkudniowy, wówczas na pewno trzeba zarezerwować nocleg. I teraz pojawia się pytanie: gdzie? Czy ma to być hostel, pokój gościnny czy hotel? A jeśli hotel to który?

Dziś na naszym blogu opinia z pobytu w hotelu Dorint Hotel Duesseldorf w Neuss.

Mam nadzieję, że opinia jednej z naszych koleżanek będzie przydatna.

 

Zapraszamy na: http://messeundduesseldorf.blogspot.com/2016/04/dorint-hotel-duesseldorf-w-neuss.html

 

 

 

więcej ...

Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016

 

Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016

 

Międzynarodowe Targi Technologii w Handlu -  EuroCIS 2016 już za nami!


W czasie 3 dni targowych wystawcy zaprezentowali rewelacyjne rozwiązania. Od dawna wiadomo, że w handlu nie chodzi już tylko o rywalizację  sprzedaży stacjonarnej z internetową, lecz o obopólną współpracę i przenikanie się tych kanałów. Już teraz, ale w przyszłości jeszcze bardziej, to klient zadecyduje gdzie, kiedy i w jaki sposób chciałby zebrać informacje dotyczące produktu i za pomocą którego kanału złożyć zamówienie, czy to przez smartfona, tablet, komputer, czy na miejscu, w stacjonarnym punkcie sprzedaży.

To dlatego wszystkie rozwiązania wspierające sprzedawców w realizacji ich wielokanałowej strategii tj. dialogu z klientem za pomocą wszystkich kanałów były tym, na czym EuroCIS 2016 w głównej mierze skupił uwagę odwiedzających.

Więcej na naszym blogu w artykule: "Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016"

 

Zdjęcie: Messe Duesseldorf GmbH

 

więcej ...

Opakowania i tworzywa sztuczne zapraszają do Moskwy

 

Opakowania i tworzywa sztuczne zapraszają do Moskwy.

 

Targów K oraz interpack nie trzeba nikomu przedstawiać, ale nie każdy wie, że obie imprezy targowe mają swoje odwzorowania na rynku rosyjskim. Targi UPAKOVKA/Upak Italia oraz interplastica, bo o nich mowa, co roku, z sukcesem, odbywają się w Moskwie na terenach targowych EXPOCENTRE.

interplastica to targi dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych, obejmujące tematyką maszyny oraz wyposażenie do produkcji, przetwórstwa i obróbki tworzyw sztucznych.

 

Targi UPAKOVKA/UPAK ITALIA to bardzo popularne w przemyśle opakowaniowym targi obejmujące tematyką maszyny oraz wyposażenie dla produkcji opakowań, maszyn pakujących, maszyn cukierniczych, środków opakowaniowych i logistyki.
 

W 2015 roku w targach UPAKOVKA / UPAK ITALIA i interplastica udział wzięło 950 wystawców z 35 krajów świata, którzy zaprezentowali swoje oferty produktowe gronu blisko 20 000 odwiedzających.

Najbliższa edycja targów odbędzie się w dniach 26 – 29 stycznia 2016.

Zapraszamy na targi.

Więcej na naszym blogu w artykule pt. “Opakowania i tworzywa sztuczne zapraszają do Moskwy”.

 

 

 

więcej ...

World of MEDICA

 

 

„World of MEDICA”

 

Międzynarodowe Targi Wyposażenia i Aparatury Medycznej MEDICA w Duesseldorfie wraz z 10 innymi międzynarodowymi imprezami branżowymi tworzą wielką rodzinę targów skierowanych dla przemysłu medycznego. To wielka rodzina targów branżowych funkcjonująca pod hasłem „World of MEDICA”.

 

 

 

więcej ...

Biznes biznesem ale komfort też ważny

Pobyt na targach, zarówno dla pracowników firm uczestniczących w targach jako wystawcy oraz dla wszystkich osób odwiedzających targi w interesach powinien być przyjemny, a przede wszystkim komfortowy. Dlaczego? W czasie kilku dni targowych obie strony – wystawcy i odwiedzający – muszą skupić się na interesach. Dlatego też organizator targów, poza stworzeniem im profesjonalnej platformy do kontaktu, stara się również zapewnić wiele rozwiązań usprawniających poruszanie się i funkcjonowanie na terenie centrum wystawienniczego.

W czasie pobytu na targach w Dusseldorfie, w strategicznych miejscach centrum wystawienniczego ulokowane są m.in. :

- biuro podróży

- bank i bankomat

- wypożyczalnia samochodów

- pokój dziecka

- restauracje

- punkty medyczne

- szatnia

- punkt pocztowy

- fryzjer

- kaplica

- sklepiki z artykułami spożywczymi

- sklep z artykułami technicznymi

 

Szczegóły dot. zakresu usług świadczonych przez poszczególne punkty oraz możliwości skorzystania z nich znajdą Państwo na:

http://www.messe-duesseldorf.com/tradefair/service/visitors/service-abc-913.php5

oraz na naszym blogu w artykułach:

  1. „Usług targowych ciąg dalszy” – 10.09.2015
  2. „Sklepy i fryzjer na targach” – 7.09.2015
  3. „Gastronomia na targach w Duesseldorfie” – 3.09.2015
  4. „Duesseldorf Marketing & Tourismus” – 2.09.2015

 

więcej ...

Zapraszamy na naszego BLOGA

 

Szanowni Państwo, 

pragniemy z nieskrywaną przyjemnością zaprosić Państwa na naszego firmowego bloga: messeundduesseldorf.blogspot.com

Pomysł na rozpoczęcie tego bloga wpadł mi do głowy właśnie w Duesseldorfie, w Centrum Prasowym na terenie targów.
Odwiedzałam bardzo nietypowe, niszowe targi zaworów Valve World Expo. Był szary, mroczny dzień na początku grudnia 2014. Piłam kawę w centrum prasowym. Zawsze w delegacji mam wbrew pozorom najwięcej czasu na rozmyślania ...

Zapraszamy do lektury !

 

 

 

 

więcej ...

Najlepsze przedstawicielstwo roku !!!

 

Najlepsze przedstawicielstwo na Europę Środkowo-Wschodnią 

 

Uprzejmie informujemy, że A.S. Messe Consulting Sp. z o.o. – przedstawicielstwo Messe Düsseldorf GmbH w Polsce zostało nagrodzone i otrzymało tytuł Najlepszego przedstawicielstwa w Europie Środkowo-Wschodniej w roku 2014.

W dniu 23 października tego roku, podczas corocznego spotkania przedstawicielstw Messe Düsseldorf GmbH na ręce pani Agnieszki Strzelczyk-Walczak, prezes A.S. Messe Consulting Sp. z o.o., trafił tytuł i nagroda dla najlepszego przedstawicielstwa na Europę Centralną i Wschodnią w 2014 roku.

 

 

więcej ...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij