AKTUALNOŚCI

eTicket Shop REHACARE, A+A, MEDICA i COMPAMED otwarte

więcej ...


Po Wakacjach

więcej ...


Życzymy wspaniałych wakacji !!!

więcej ...

 

Katalog targów - jak z niego korzystać?

 

Dla każdej edycji targów organizowanych przez Messe Duesseldorf przygotowywany jest katalog będący dopełnieniem kilkudniowych wystąpień na targach.
Za jego przygotowanie, opracowanie merytoryczne i graficzne oraz druk odpowiedzialne jest jedno ze współpracujących z Messe Duesseldorf GmbH wydawnictw (Sutter Fair Business GmbH www.sutter.de, Neureuter Media Fair www.neureuter.de)

 

Co zawiera katalog targów?

W katalogu targów znajdziemy informacje o firmach - wystawcach uczestniczących w danej edycji targów oraz ich pełne dane teleadresowe i numery ich stoisk, szczegóły dotyczące działalności firm-wystawców, plan terenów targowych, plany poszczególnych hal wystawienniczych ze wskazaniem lokalizacji firm-wystawców, a dodatkowo również całoroczny kalendarz targów odbywających się w centrum wystawienniczym w Duesseldorfie, dodatkowe informacje o usługach dostępnych na terenie centrum wystawienniczego, wskazówki dot. dojazdu na teren targów wraz z mapami komunikacyjnymi.

 

Alfabetycznie czy według branż?

Katalog targów (zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej) podzielony jest na dwie części. Pierwsza część to alfabetyczny spis wystawców wraz ich danymi teleadresowymi oraz informacją wskazującą lokalizację stoiska, druga to część branżowa, w której firmy sklasyfikowane są według grup branżowych.
Dodatkowo, w katalogu zamieszczona jest pełna lista uczestników targów według krajów pochodzenia.

 

Wersja drukowana czy elektroniczna?

Organizator targów przygotowuje dwie wersje katalogu targów: wersję drukowaną oraz wersję elektroniczną.

Wersja elektroniczna katalogu opublikowana jest na oficjalnej stronie danych targów w zakładce “Companies & Products”.  Już na 2-3 miesiące przed rozpoczęciem targów (zależy od cyklu odbywania się danych targów) można korzystać z pełnego dostępu do tej wersji katalogu. Wersja elektroniczna katalogu umożliwia przegląd i selekcję wystawców według kilku różnych kryteriów: alfabetycznie, według kraju pochodzenia, według lokalizacji w halach oraz według grup branżowych.

Wersja drukowana katalogu targów dostępna jest dopiero pierwszego dnia odbywania się targów. Wydawana jest przeważnie w formacie 124 mm x 214 mm. Objętość takiego katalogu to średnio ok. 600 – 800 stron.  
Katalog w wersji drukowanej podzielony jest na dwie części: pierwsza to część zawierająca alfabetyczny spis wystawców targów, a druga to część branżowa, w której wystawcy sklasyfikowani są według zakresu ich działalności.

 

Przed targami czy po?

Z dostępnych wersji katalogu targów można w pełni korzystać przed, w trakcie i po zakończeniu targów. Już przygotowując się do wizyty na targach można korzystać z elektronicznej wersji katalogu. Jest ona bowiem dostępna na kilka miesięcy przed rozpoczęciem danych targów i na bieżąco aktualizowana. Dzięki temu mamy aktualne informacje dot. wystawców biorących udział w danych targach.
Wersja drukowana katalogu przyda się w trakcie wizyty na targach, by w razie potrzeby do niego zerknąć.
Obie zaś są nie do zastąpienia po zakończeniu wizyty na targach, gdyż można z nimi pracować codziennie, aż do ukazania się kolejnej edycji katalogu.

 

Gdzie kupić?

Dostęp do elektronicznej wersji katalogu targów jest bezpłatny. Wystarczy tylko wejść na oficjalną stronę targów i wybrać zakładkę “Companies & Products”.

Wersję drukowaną katalogu można nabyć w dniu wizyty na targach w jednej z kas targowych lub jeszcze przed targami w sklepie online (np. przy zakupie biletu wstępu na targi) zakupić online voucher na katalog i po przyjeździe na targi odebrać wersję drukowaną z jednego z punktów informacyjnych.  


 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij