AKTUALNOŚCI

eTicket Shop REHACARE, A+A, MEDICA i COMPAMED otwarte

więcej ...


Po Wakacjach

więcej ...


Życzymy wspaniałych wakacji !!!

więcej ...

 

Płatności za udział w targach.

 

Kilka wskazówek dotyczących tego co, w której kolejności i kiedy musisz zapłacić biorąc udział w targach w Düsseldorfie.

 

  • faktura dla … wystawcy

    Na podstawie kontraktu zawartego na udział w targach oraz zgodnie z obowiązującymi w Niemczech przepisami, wzajemnymi partnerami handlowymi są organizator targów i firma-wystawca, której pełne dane zostały podane w formularzu zgłoszenia do udziału w targach.

    W związku z tym faktury za udział w targach wystawiane są wyłącznie firmom-wystawcom, których dane zostały podane w formularzu zgłoszenia do udziału w targach.
    Nie jest możliwe wystawienie faktury dla podmiotów trzecich np. partnerów realizujących projekt uczestnictwa w targach lub agencji pośredniczących.  

 

  • ile tych faktur ?

    W całym procesie związanym z udziałem w targach otrzymasz od organizatora następujące rachunki:

    FAKTURA NR 1.

    Po otrzymaniu powierzchni wystawienniczej zostanie przygotowany rachunek, na którym widnieć będą następujące pozycje:

- powierzchnia wystawiennicza
- opłata Multimedialna (tzw. media fee)
- opłata na rzecz organizacji targowej AUMA
- opłata za zabudowę standardową, jeśli została od razu wybrana w procesie rejestracji do udziału w targach.

      FAKTURA NR 2.

Kilka tygodni przed rozpoczęciem targów otrzymasz fakturę z tytułu tzw. przedpłaty technicznej. Jest to  zaliczka na rzecz dodatkowych usług targowych, technicznych i marketingowych oraz kosztów zużycia mediów.

Dla firm biorących udział w targach po raz pierwszy wysokość przedpłaty technicznej jest stała w postaci ryczałtu, którego wysokość jest podana do wiadomości w warunkach uczestnictwa w targach – Conditions of participation, punkt 7 – Participation fees and other charges.

Jest to kwota od 25 EUR do 40 EUR za 1 m2 stoiska oddanego do dyspozycji wystawcy na czas trwania targów.

Dla firm, które uczestniczyły w poprzedniej edycji danych targów wielkość przedpłaty technicznej jest ustalana na podstawie wartości usług targowych, technicznych i marketingowych zamówionych w trakcie organizacji udziału w ostatniej edycji targów.

Zazwyczaj jest to ok. 115% - 120% wartości usług zamówionych przy udziale w ostatniej edycji targów.

Wysokość zaliczki z tytułu przedpłaty technicznej jest uwzględniana w rozliczeniu i fakturze końcowej za udział w targach.

 

FAKTURA NR 3.

Jest to tzw. faktura końcowa, będąca ostatecznym podsumowaniem złożonych zamówień, kosztów zużycia mediów, wysokości przedpłaty technicznej i wniesionych dotychczas wpłat na konto organizatora targów.

Faktura końcowa jest wystawiana około 6 tygodni po zakończeniu targów. Faktura końcowa dostarcza informacji czy na koncie firmy-wystawcy powstała nadpłata czy niedopłata z tytułu udziału w targach.

W przypadku niedopłaty konieczne jest dokonanie kolejnej płatności na rzecz organizatora targów i ostateczne zamknięcie rozliczenia z organizatorem.

W przypadku nadpłaty firma-wystawca otrzymuje zwrot nadpłaconej kwoty. W zależności od preferencji wystawcy zwrot nadpłaconej kwoty jest przelewany na wskazane przez wystawcę konto bankowe lub wysyłany jako czek do realizacji w banku.

 

  • jaka waluta?

    Zgodnie z przepisami rozliczenia pomiędzy wystawcą a organizatorem targów z tytułu udziału w targach odbywają się w EUR. Nie jest możliwe  prowadzenie rozliczeń w walucie kraju, z którego pochodzi firma-wystawca.

 

  • który bank, które konto?

Płatności za faktury można realizować wysyłając przelewy na jedno z 5 kont bankowych prowadzonych w 5 różnych bankach. Lista banków i numerów kont bankowych widnieje na każdej fakturze wystawionej przez organizatora targów. Decyzję dot. wyboru konta, na które będą realizowane płatności za faktury podejmuje firma-wystawca. 

 

  • poczta czy e-mail

    Wypełniając formularz zgłoszenia do udziału w targach istnieje możliwość wyboru formy w jakiej będą przygotowywane i wysyłane faktury.

Istnieją dwie możliwości:
- faktura w wersji papierowej, która wysyłana jest pocztą tradycyjną na wskazany w formularzu adres pocztowy
- faktura w wersji elektronicznej, która wysyłana jest e-mailem na wskazany w formularzu adres e-mail

 

  • termin płatności

    Przed przyjazdem na targi wszystkie faktury wystawione z tytułu udziału w targach powinny zostać opłacone. Przyjmuje się, że płatności należy dokonać niezwłocznie po otrzymaniu faktury. Za termin ostateczny uznaje się datę rozpoczęcia okresu montażu stoisk.

    Brak wpłaty na indywidualnym koncie wystawcy skutkuje zablokowaniem dostępu do energii elektrycznej i przyłączenia ekspozycji do głównego źródła energii w danej hali. 

 

Masz pytania? Pisz i dzwoń.

Na każdym etapie przygotowań do udziału w targach służymy wsparciem i fachową poradą.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

+48 22 855 24 90, 642 24 99
biuro@as-messe.pl,
info@as-messe.pl
targi@as-messe.pl

promocja@as-messe.pl

 

 

* Zdjęcie: Messe Duesseldorf GmbH, Tube

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij