AKTUALNOŚCI

Visual Merchandising Forum

więcej ...


Szkolenie EXPO MARKETING

więcej ...


Birgit Horn, dyrektor targów A+A i grupy targów bhp w Messe Duesseldorf

więcej ...

 

Prąd na stoisku


Przygotowując udział w targach należy zadbać również o wizualną stronę wystąpienia i przygotować stoisko wystawiennicze, na którym przez kilka dni targów będzie pracował personel promując produkty i usługi.

Wśród decyzji dotyczących stoiska trzeba zastanowić się nad konstrukcją stoiska, wyposażeniem podstawowym, meblami, kolorem ścian i podłogi, grafiką i ewentualnie napisem na fryzie. Oprócz tego koniecznie trzeba przemyśleć kwestię instalacji elektrycznej. Czy prąd potrzebny będzie ekipie montującej stoisko (montaż i demontaż) oraz czy będziemy korzystali z prądu w czasie trwania targów?

Poniżej kilka wskazówek dot. elektryki i korzystania z podłączenia prądu:

  • zamawiając powierzchnię wystawienniczą nie zamawiasz automatycznie przyłącza elektrycznego. Elektrykę musisz zamówić w oddzielnym zamówieniu.
  • zamawiając od organizatora targów pakiet zabudowy standardowej przyłącze elektryczne jest elementem składowym całego pakietu (standardowe przyłącze elektryczne:  3 kW, 1 gniazdko, uziemienie). W związku z tym nie jest konieczne składanie zamówienia na przyłączenie prądu. Możesz zamówić dodatkowe przyłącze prądu jeśli przyłącze o mocy 3 kW nie jest wystarczające.
  • nie masz prądu? Zamówienie składasz wypełniając formularz „B 22a - Electric Stand Installations in Halls”. Za pomocą tego formularza zamówisz przyłącze prądu o odpowiedniej dla Twojego stoiska mocy, dodatkowe gniazda elektryczne, kable, uziemienie, rozdzielnię prądu, itd.
  • formularz B22a pozwala zamówić przyłącze prądu na stoiska ulokowane w halach wystawienniczych. Jeśli Twoja ekspozycja jest ulokowana na terenie otwartym przyłącze elektryczne zamówisz wypełniając formularz „B23 – Electrical Installations / sanitary installations – open-air-area”.
  • przygotowując projekt instalacji elektrycznej na stoisku zapoznaj się z warunkami technicznymi przygotowanymi przez organizatora targów. Znajdziesz je w dokumencie o nazwie „Technical Guidelines”, punkt 5.3 – Electrical installation.

 

 

 

Technical Guidelines 2017

 

  • rachunek – wszystkie składane przez Ciebie w procesie przygotowywania do udziału w targach zamówienia są zapisywane na Twoim koncie klienta.

Po zakończeniu targów otrzymasz rachunek końcowy będący podsumowaniem wszystkich zamówionych usług. Na rachunku tym będzie również widniała opłata za przyłączenie Twojego stoiska do centralnej sieci elektrycznej (19,95 Euro + VAT – stan na 10.04.2017) oraz rachunek z tytułu zużytej energii elektrycznej (0,45 Euro + VAT / 1 kW/h – stan na 10.04.2017).

Wysokość rachunku za zużytą energię elektryczną ustalana jest na podstawie wskazań licznika elektrycznego przypisanego do każdego stoiska. Płacisz tylko za faktycznie zużyty prąd.

  • masz pytania? Dzwoń i pisz.

Na pytania dot. instalacji elektrycznej, projektów, wymogów i zabezpieczeń odpowiadają specjaliści z działu technicznego:

Stand Technical Services

TR-Service@messe-duesseldorf.de

ph. 0049 211 4560 500

 

* Zdjęcia: Messe Duesseldorf GmbH, Metav

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij